Az Ön szerződéskezelő ügyviteli rendszere
Az Atradius Atrium az Ön szerződéskezelő ügyviteli rendszere. Segítségével egy portálon keresztül intézheti a szerződéssel kapcsolatos napi teendőket, valamint elemezheti vevőportfólióját.
Az Atradius Atrium az Ön szerződéskezelő ügyviteli rendszere. Segítségével egy portálon keresztül intézheti a szerződéssel kapcsolatos napi teendőket, valamint elemezheti vevőportfólióját.
Egyszerű, releváns, átlátható
Az Ön ideje értékes. Ezért az Atradius Biztosítóval való interakciójának olyan zökkenőmentesnek és hatékonynak kell lennie, amennyire csak lehetséges. Az Atradius Atrium egy modern és korszerű szerződéskezelő ügyviteli rendszer, amely egy felületen belül biztosít hozzáférést a szerződéssel kapcsolatos információkhoz, valamint teszi lehetővé a magas színvonalú kockázatkezelést. Segít Önnek minimalizálni az adminisztrációval töltött időt, hogy a legfontosabb dolgokra koncentrálhasson.
Minden amire szüksége van, egy helyen
Az Atradius Atrium-ba való biztonságos online bejelentkezéssel átfogó képet kaphat portfóliójáról. Megtekintheti a hitelbiztosítási szerződésének részleteit, áttekintheti hitelkereteit és nemfizetés jelentéseit, valamint exportálhatja a hitellimitek részletes listáját.
Kezelheti a hitellimiteket
Az Atradius Atrium-ban megtekintheti a szerződéséhez kapcsolódó hitelkereteket vagy függőben lévő döntéseket. Új hitellimitet kérhet, vagy módosíthatja a meglévő fedezetet a vevővel folytatott kereskedelmével összhangban.
Nemfizetési jelentéseket rögzíthez és ellenőrizheti az ügyek státuszát
Egy helyen láthatja az összes nemfizetés jelentését, megtekintheti az ügyek naprakész összefoglalóját, valamint a pénzügyi információkat és az ügyekkel kapcsolatos tevékenységek részletes lebontását.
Könnyen megtalálhatja a vevőivel kapcsolatos információkat
Gyorsan és egyszerűen megkeresheti vevőit vagy potenciális jövőbeli kereskedelmi partnereit. Csupán néhány adat megadásával, hozzáférést biztosít a vállalati információkhoz, pénzügyi adatokhoz és Buyer Ratingekhez.
Modern kockázatkezelés
Hitellimitkérelmek leadása és vevői kockázati értékelések figyelemmel kísérése
Követelések érvényesítése és a szükséges dokumentumok rendelkezésre bocsátása
Számlák ellenőrzése és fizetési határidők betartása
Biztosítási szerződés feltételeinek megtekintése
E-mail és online értesítések beállítása
24/7 rendelkezésre állás
További kérdései vannak?